poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Początek...

Witam Wszystkich :)
Czym jest mój blog? Przede wszystkim nie jest katalogiem mebli. Zamieszczam tu moje subiektywne opinie o produktach różnych producentów. Nie zawsze będą to oczywiście opinie pochlebne (chociaż wolę pisać o rzeczach, które mi się podobają). Oczywiście ktoś może się ze mną nie zgodzić i również będzie miał rację, bo jak już pisałem jest to moje subiektywne spojrzenia na ten temat.

Muszę napisać, że jestem amatorem w tej dziedzinie. Nie znam się specjalnie na technologii produkcji, ani niuansach materiałów konstrukcyjnych. Dlatego też, czasami mogę popełnić jakiś błąd (musicie mi wybaczyć) ;)

Mam nadzieję, że moje recenzję okażą się dla kogoś pomocne. Jeśli tak będzie, proszę Cię użytkowniku o pozostawienie komentarza :) Te mniej pochlebne również są mile widziane....

No cóż, chyba tyle tytułem wstępu... reszta wyjdzie - jak to się mówi w praniu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz